Satış Noktası (POP) reklamcılığı için temel bir platform olarak, POP karton ekranları öncelikle aşağıdaki işlevleri yerine getirir:
İçgüdüsel Alışveriş Yapmayı Teşvik Edin
Üç boyutlu tasarım ve göz alıcı fiyatlandırmayı kullanarak, tüketicilerin satın alma kararlarını doğrudan tetiklerler, bu da onları yeni ürün promosyonları ve sınırlı süreli satışlar için özellikle uygundur.
Verimli Bilgi İletişimleri
Ürün satış noktalarını ve indirim bilgilerini hızlı bir şekilde göstermek için grafik ve metin kombinasyonunu kullanarak, mağaza personelinin açıklama eksikliğini tamamlarlar.
Bir Uzay Atmosferi Oluşturun
Mağazayı canlandırmak ve alışveriş ortamını etkileyici hale getirmek için canlı renkler ve yaratıcı tasarımlar (tüm bayram temalı tasarımlar gibi) kullanın.
Dinamik Ekran Güncelleme
Geleneksel rafların homojenliğini hareketli yapılar yoluyla ürün görüntüleme açılarını esnek bir şekilde ayarlayarak ele alın.
Marka imajını güçlendir
Tek bir VI tasarımı (kurumsal logo, standart renkler vb.) kullanmak, aynı zamanda çevre dostu bir yaklaşım yansıtarak marka tanınmasını arttırır.
Sessiz Satıcı
Ürün bilgilerini bakımsız alışveriş saatlerinde sürekli olarak sunarak işgücü maliyetlerini azaltın.
Dalgalanmış kağıt gibi geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak, yük taşıma kapasitesini (120 kg'a kadar) çevre dostu ile dengeler.
Hafif tasarım, lojistik maliyetlerini% 60'tan fazla azaltır ve yeniden kullanımı destekler.