logo
Haber ayrıntıları
Evde / Haberler /

Şirket Haberleri Hakkında POP Karton Ekranın satış noktası reklamcılığı olarak rolü

POP Karton Ekranın satış noktası reklamcılığı olarak rolü

2025-07-31

Satış Noktası (POP) reklamcılığı için temel bir platform olarak, POP karton ekranları öncelikle aşağıdaki işlevleri yerine getirir:

1Anında terfi.

İçgüdüsel Alışveriş Yapmayı Teşvik Edin

Üç boyutlu tasarım ve göz alıcı fiyatlandırmayı kullanarak, tüketicilerin satın alma kararlarını doğrudan tetiklerler, bu da onları yeni ürün promosyonları ve sınırlı süreli satışlar için özellikle uygundur.

Örnek: ABD araştırması bilimsel uygulamaların tek bir ürün satışını %50 ila %300 oranında artırabileceğini göstermektedir

Verimli Bilgi İletişimleri

Ürün satış noktalarını ve indirim bilgilerini hızlı bir şekilde göstermek için grafik ve metin kombinasyonunu kullanarak, mağaza personelinin açıklama eksikliğini tamamlarlar.

2. Son Kullanıcı Deneyimi Optimize

Bir Uzay Atmosferi Oluşturun

Mağazayı canlandırmak ve alışveriş ortamını etkileyici hale getirmek için canlı renkler ve yaratıcı tasarımlar (tüm bayram temalı tasarımlar gibi) kullanın.

Dinamik Ekran Güncelleme

Geleneksel rafların homojenliğini hareketli yapılar yoluyla ürün görüntüleme açılarını esnek bir şekilde ayarlayarak ele alın.

3. Marka Değerini Genişlet

Marka imajını güçlendir

Tek bir VI tasarımı (kurumsal logo, standart renkler vb.) kullanmak, aynı zamanda çevre dostu bir yaklaşım yansıtarak marka tanınmasını arttırır.

Sessiz Satıcı

Ürün bilgilerini bakımsız alışveriş saatlerinde sürekli olarak sunarak işgücü maliyetlerini azaltın.

IV. Çevre ve maliyet avantajları

Dalgalanmış kağıt gibi geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak, yük taşıma kapasitesini (120 kg'a kadar) çevre dostu ile dengeler.

Hafif tasarım, lojistik maliyetlerini% 60'tan fazla azaltır ve yeniden kullanımı destekler.

(Not: Özel tasarım, AIDA tüketici psikolojisi modeliyle bütünleştirilmelidir - Dikkat, İlgi, Arzu, Eylem)